Customer success manager

Hledáme customer success managera pro další růst firmy. Trime je prémiová značka doplňků stravy, která se zaměřuje na produkty z celistvých potravin inspirované přírodou. Jsme dynamicky rostoucí start-up, jehož velikost se téměř každý rok zdvojnásobí, a právě jsme zahájili expanzi do dalších zemí. Jsme mladý tým s jasným posláním a velkými ambicemi poskytovat ty nejlepší produkty a služby.

<strong>Customer success manager</strong>

Náplň práce zahrnuje:

  • Zajištění spokojenosti a pozitivní zkušenosti zákazníků.
  • Podílení se na strategiích pro udržení zákazníků.
  • Analýza zákaznických dat s cílem identifikovat trendy a příležitosti ke zlepšení.
  • Automatizovat a zefektivňovat interní procesy
  • Úzká spolupráce s marketingovým a front-end teamem
  • Podílení se na expanzi a lokalizaci jednotlivých trhů

Koho hledáme

  • Zkušenost v e-commerce, marketingu nebo CX
  • Tech mindset: baví tě technologie a neustále sleduješ co je nového?
  • Silné organizační schopnosti, tah na branku, samostatnost a zodpovědnost
  • Angličtina pro každodenní komunikaci (psaná i mluvená) je nutností
  • Zkušenosti s vedením teamu

Nabízíme

  • Rychle rostoucí prostředí a možnost viditelně ovlivnit výsledky.
  • Prostor pro růst a učení.
  • Flexibilitu (hybrid/remote dle domluvy), férové odměňování dle zkušeností.
  • Smysluplné produkty a hlavně tým, který táhne za jeden provaz.

Zaujala vás tato pracovní příležitost?

Pošlete nám své CV a pár vět o tom, proč chcete pracovat právě pro Trime, na email info@trime.cz