Brand manual

Pravidla použití logotypu

Používání našeho logotypu a vizuální identity podléhá jasně stanoveným pravidlům, která zajišťují jednotnost a profesionální prezentaci značky. 

Zde je přehled nejdůležitějších zásad pro správné používání loga, barev a dalších vizuálních prvků. Děkujeme za jejich dodržování. Jedině tak zajistíme, že naše značka bude vždy působit konzistentně a prémiově. Děkujeme za jejich dodržování.

Logo

Podoba loga odráží zaměření naší společnosti na zdraví a well-being, promítá se v ně také prvek DNA jako základ života a holistické zaměření na člověka. Symbol obsahuje kříž jako odkaz na zdraví a inspiruje se da Vinciho Vitruviovským člověkem. 

Základní varianta kombinuje symbol s názvem společnosti

Barvy

Tmavě zelená jako primární barva. Na tmavém podkladu se používá bílá nebo žlutá varianta. Speciální barevné varianty jsou určeny pouze pro etikety a obaly.

Primární barvy

  • Tmavá zelená – HEX: #0c2d1d (PANTONE 627 C)
  • Žlutá – HEX: #fbbb21 (PANTONE 123 C)
  • Světle béžová – HEX: #fff9ea (PANTONE P 1-2 C)
  • Černá – HEX: #000000 (PANTONE 426 C)

Symbol samostatně

Používá se pouze tam, kde nelze aplikovat celý logotyp (např. oblečení, sociální sítě).

Zakázané úpravy

Není povoleno měnit barvy, proporce, rozložení, deformovat logo nebo ho otáčet. Logo nesmí být umístěno na nízkokontrastním pozadí.

Ochranná zóna je definována jako polovina šířky symbolu – žádné prvky nesmí zasahovat do této zóny.

Minimální velikosti

  • Celý logotyp: min. 11 mm na šířku.
  • Pouze textová verze: min. 7 mm na šířku.
  • Symbol samostatně: min. 4 mm na šířku.

Zde si můžete stáhnout logo v požadované barvě podle použitého pozadí (viz. Použití logotypu).